minikoglumm benim oğlan 9bucuk aylıktı yürüdü simdilerde heryere tirmaniyor koltuğa çıkıp aşağı atlıyor sonra bi yerlerini çarpıp ağlıyor 🤭 yemek yemesi güzel çok şükür hiç sorun yaşamadık hatta hic ağzı boş durmasın istiyor hep elinde meyve vardir birde saat başı gelip 5-10 dk memede duruyor uyku sorunu hep vardi zaten hic düzelmedi 12 den önce uyutamiyoruz derdini anlatacak kadar konuşuyor anne mama, baba gitti falan diyor hatta ne desek hemen tekrar etmeye çalışıyor özellikle 1 aydir beni cok yoruyor hic yerinde durmuyor hep mızmız 🤦