Mevaaaa başta benim de öyleydi zamanla tutmaları daha sıklaştı.. inş ikimizde tanamen döndürebiliriz.. Ten tene teması başta ben çok önemsememiştim üşütürüm diye de çok yapamamıştım ama işe yarıyor, onunla oyna kokla gögsüne yatır. Çıplakken 45 derecelik açıyla oturup onu üzerine yatır benimki öykeyken tutmaya çalışmıştı çok sevinmiştim.. öyle öyle ısınacaklar inşallah😊🤲🏻