Hiç böyle hayal etmemiştim en azından 1 yaşına kadar emer diyordum ama 5.5 aylıkken doktor tavsiyesiyle mamaya başlayınca iyice memeden soğudu. 2 dk emip bırakıyordu artık onu da yapmıyor. Sadece gece uyku arasında emiyor. Zaten sütüm iyice azalmış sabahtan beri emmedi sağıyorum 30-40 CC anca çıkıyor 😔 Üzülüyorum ama ne yapayım zorlayayim mi yoksa yapacak bişey yok mu aynı durumu yaşayan var mı ?