arjeniko Merhaba anneler bebeğim 2 bucuk aylık yüzüstü durmayı hiç sevmiyor bu durum normal mi ve nasıl sevdirebilirim ? Aramızda böyle durmayı sevmeyen bebekler var mı
plakayerli arjeniko evet benim oğlum da sevmiyor hemen ağlıyor. Ama kendim koltukta oturup dizime yatırıp dizlerimi de sağa sola hafif hafif sallayınca seviyor
SemaK arjeniko benim kızımda sevmiyordu hiç simdi 4 aylık sırt üstü yatiramiyorum. Kendisi dönmeyi öğrendiğinde sürekli yüzüstü duruyor ☺️
Alpbeybi arjeniko kendi vücudunuz üzerinde alıştırın, siz yere yatın üstünüze alın. Zamanla tolere etmeye başlayacaktır
Poncikellaa arjeniko 3 aylık kızımda hiç sevmiyor nasıl oyalıcağımı şaşırdım artk herşeyi deniyorum 🤦🏻♀️
Bebikooo arjeniko benim oğlumda sevmiyor karşısına müzik çalan hareketli bişey koyuyorum anca 4-5 dk öyle duruyor o kadar
Barlasb10 Oğlumda hiç sevmezdi dönmeye başladıktan sonra yüz üstü döndüğünde bile canı yanmışçasına ağlardı 8.5 aylık emekledi anca o zaman durdu şimdi istediği şeylere ulaşacağı için seviyor