Kızlar biraz karışık bi soru olacak ama
benim tamamlayacı sağlık sigortam var. Doktorum hastaneden ayrıldı ama kendisinin doğumumu yaptırmasını istiyorum. Özel klinik olduğu için tamamlayacı sağlık sigortam karşılamıyor. Doğum için geçiceğimiz hastane yine ayrıldığı hastane olacak. Doktora verilecek ücreti değil ama hastane masraflarını tamamlayacı sağlık sigortam üzerinden karşılanır mı ? Bu durumu daha önce yaşayan var mı ?