yyaseminsahinn İsa amca inşallah en kısa zamanda toparlanırsın. Sizde moral verin konuşurken bu hastalığın tek ilacı moral. Benim babamda yattı hastanede 20 gün maşallah sapasağlam şimdi.
Çok ağır bir ilaç verdiler 20 antibiyotik gücünde biz ona sana atom gibi bişey verdiler hemen iyileşceksin gerçektende öyle oldu hiç yan etki olmadı Rabbime şükür. Bol bol dua edin Yasin okutun Allahım şifa versin tüm hastalara da babanızada