Suleymanova2020 Kizlar merhaba. Ben dogum yapali 7ay +11 gun oldu. Dogum sonrasi ilk adetim bebegimin 6ayinda oldu. Bu ay artik 11gun gecikme var hala tik yok. Sizlerde nasil olmusdu?
Mom544154 Suleymanova2020 benimde öyle olmuştu 10 gün geciktiğim bile olmuştu. Düzensizlik oluyor ilk zamanlar
Suleymanova2020 iamthed peki kac gun gecikmeler ola biliyor? Ben akrapalarima sordum,hic kimsede boyle hal yasanmamis🤦🏼♀️
Kar_kuresi0 Suleymanova2020 eşinin izinli olduğu gün gidebilirsin kuzum ama normal birde nasıl korunuyorsun
iamthed Suleymanova2020 Ben ilk kez 5. ayda oldum, sonra 1 ay olmadım. Sonraki ay 2 hafta gecikmeli oldu derken düzene girdi
MeteNaz Suleymanova2020 ben doğumdan 5 ay sonra oldum mayısta. Haziranda olmadım. Temmuzda oldum. Böyle böyle düzene giriyor