Deletedmom136 ben ayşe önerin youtobedeki videolarından izleyerek yaptım 20. günde çözdük gaz sorununu çok şükür 3 aya yaklaşıyoruz hala da yardımcı oluyorum biraz. kaynanamlar kızıyo söyleniyo ama umrumda değil valla gece gaz sancılarını siz çekmiyosunuz diyorum sonuçta yılların bebek hemşiresi yapıyo bu tekniği kalca ultrasonu da çekildi gayet sağlıklı ☺️