Mom356 2 çocukla kuaföre gidemiyorum bakanım da yok kaşlarımı kendiniz alıyormusunuz ya bozmdan nasıl yapabilirim
Mom726373 Mom356 kaşlarımı almıyorum, rivayete göre kalemle çizilen kaşlar şekilli olurmuş, beni de çizmişler
nursocum Mom356 Mavi olanlardan kesiyorum küçük küçük alacağım bölgeye yapıştırıyorum acısız 5 dk sürüyor
Seymassssssss Mom356 ağda bandı riskli bence, kaşının şekli belliyse etrafında çıkanları tek tek cımbızla al ben hep öyle yapıyorum
Mom544154 Mom356 alamıyorum her kuaförde alamıyor. Kaş tasarımcıya gidiyorum ilk kez memnun kaldım harika alıyor
Serapveminikleri Mom356 alıyorum ama bozuyorum 😂5,6 aydır kuaför görmedim hatta daha gazla diyebilirim bu ay gitmeyi düşünüyorum çünkü çok bozuldular
Mom356 Serapveminikleri ya ozmn riske girmiyim ben. Benım kaşlarım çok güzel çünkü en iyisi kuaförü eve çağırayım😁
Mom726373 Beyzza yapın gerçekten zarar vermez ki kurşun kalemle istediği gibi çizmiş yengem ve hiç almadım bugüne kadar 😂 belki denk geldi ama bilemiyorum denemekten zarar gelmez güzel olursa ben çizdim annem dersiniz😍
MayneymisAltintop Asla alamam ya. Öyle bir kaşım var ki orman mübarek 🤦🏻♀️ o yüzden mecbur ip cımbız ne varsa girişiyorlar
Beyzza Mom356 yıllardır kendim alırım kuaföre ara sıra giderdim pandemi öncesi . Kaşların çıkış yönüne doğru çekeceksiniz yapabilirseniz iplede ortasını üstünü falan alın
nursocum Mom726373 Eşiminkinide çizmişler küçükken keşke benimkinide çizseydiler some güneydoğu problems
[silindi] Mom356 kuaföre aldiriyorum sonra çok uzamadan çıkanları alıyorum hemen bu sayede bozulmuyor 😁 Kaş usturasi kullaniyorum
Mom62636362 Mom356 En son sanırım kuaförde 3 sene önce falan aldırdım 🤔 genelde kendim veet ağdaları kesip ince ince onlarla alıyorum, inceleri cımbızla temizliyorum