Bebeğim 48 günlük. Göğsümü verdiğimde ilk 2-3 dakika emiyor tazyikli gelen sütü çekiyo ama süt damla damlaya döndüğünde çekmiyor bas bas bağırıyor. Çekiyor kendini. Sulu olan sütü almış olup asıl yağlı kısmı almadan bırakıyor memeyi. Meme reddi yaşıyorum sanırım.Ne yapacağımı bilmiyorum aynı şeyleri yaşayıp da durumun üstesinden gelen varsa yardım edebilir mi?