8.5 aylık kızım popusunun yanlarında isilik çıktı her gün banyo yaptırıyorum, bezini sürekli değiştiriyorum , altını her açmaya bepantol krem sürüyorum .Öncedende olmuştu kendiliğinden bu seferki geçmedi . Sleepy bez kullanıyorum internetten alıyorum bezden değil diye düşünüyorum, bu aralar çok sıcaktı. Doktora giden var mı bu problemden acaba ya da çözüm yolu var mı