Tek kullanımlık mayolar var.Bizim bebeğimiz de 6,5 aylık 1 aydır denize giriyor, çok da seviyor. Yalnız çok tenha bir koya gidiyoruz, yarım çadır var içine şişme yatak aldık üstüne minder koyup uyutuyorum. Günde iki kez 20dk denize giriyor. Mustela kullanıyorum güneş kremi ayrıca atlet gibi tulumlar var ondan kullanıyoruz. Yıkama işini de 5er lt 2tane şu götürüp onunla hallediyoruz.