seyma_YA https://www.hizliresim.com/qpl7gqp kızım yüz üstü durunca ellini sürekli böyle yapıyor niye acba bilgisi olan var mı
Busrminel seyma_YA doktorunuza danışın lütfen o sizi yönlendirir sürekli böyle yapıyorsa bir sıkıntısı vardır
Tatlim seyma_YA benimki uyurken falan yapıyor ama sizinki emekleme pozisyonunda 😳 normal hareketlerinde bileğini kullanma durumu nasıl? Oyuncak tutarken fln mesela doktora danışmalısınız içime sinmedi
Mrbmrb seyma_YA doktoruna sor canım.ayrıca biz her ay düzenli kontrole götürdük her merak ettiğimizi sorduk. 1 yaşına kdr
Bebegimicin1 seyma_YA canim doktora gotur sor en iyisini onlar soyle bebek hasta olsun yada olmasin her ay doktora gotur baktir vitaminleri olsun baska biseyi olsun duzeli takip iyidir ben 1 yasina kadar her ay aile doktoruna goturdum
seyma_YA Tatlim normalde MaşAllah çok hareketli iki elinide kullanıyor nesneleri tutuyor ağzına götürüyor
seyma_YA Bebegimicin1 bende her ay düzeli götürürüm doktorumuz izne ayrılmış diye 1 aydır götüremiyorum yaşadığım yerde sadece bitane özel hastane ve doktor var