Woody Ben doğumdan önce demiştim eşime şimdi evde hep beraberken İngilizce, ben çocuğumla yalnızken Fransızca, misafir gelince Türkçe konuşacağız diye. Sonuç sadece Türkçe konuşuyoruz 🙈😅Opol diye bir sistem var. Bir ebeveyn bir dil , diğeri diğer dili konuşuyor. O şekilde olabilir ama ben önce konuşmaya başlamasını beklemek istiyorum. Şimdi bile şu işaretleşme işi bir an önce bitse de konuşsa diye gözünün içine bakıyorum. Aslında 10 aylıkken fil, düğme vs. diyordu ama işaret edince her şeyi anladığımız için artık konuşmaya üşeniyor sanırım