MerveGl- Kızımın sağ kulağının arkasında bir şişlik geldi elime sert böyle kitle gibi. Şuan acile gitsem göstersem bir şey yaparlar mı ?
BeybininAnasi MerveGl- enfeksiyon geçirdi mi yakın zamanda? Benim dişlerim apse yaptığı zaman kulağımın arkasındaki lenfler şişmişti. 1 aya kadar geçiyormuş. Ama yine de doktora göstermekte yarar var.
Oglunasikbiranne08 MerveGl- doktora gitseniz iyi olur . Dün burdan biri daha yazmıştı kulağının arkasında şişlik oldu acile götürcem diyordu . Napti bilmiyorum.
Dilekctnky MerveGl- instagramda ali Fuat serpen yeni bir yazı paylaşmıştı. Bununla ilgili okumanızı tavsiye ederim.
Nisa_Ada_Momy_Dilsad MerveGl- lenf bezleri şişmiş gibi duruyor yakın zamanda hastalandıysa ateşlendiyse ondan sonra olabiliyor yine de bir doktora gösterin geçmiş olsun
Duygusuz MerveGl- yakın zamanda enfeksiyon grip vs gecirmiş se eger ondan olabilir benimde oglumun boyun kısmında var ve gecmiyor Dr takip ediyor sadece belirli büyüklüğe gelmediği sürece sorun olmaz dedi bize. Sizde bir Dr a giderseniz iyi olur gözle görülecek kadar büyümüş
Duygusuz MerveGl- hayır ısırık degil lenf bezi şişmiş belki de suan enf geciriyor bizde de var ama böyle gözle görünce kadar degil siz bir Dr a gidin en iyisi
BeybininAnasi MerveGl- olabilir. Siz yine de doktora danışın içiniz rahat etsin. Benim de yirmiliklerim apse yapmıştı. Sonra baktım apse geçince o şişlik de indi yavaş yavaş
Oglunasikbiranne08 MerveGl- @Bety bu bayanın çocuğunun cnm . Kulak arkasında demişti o da . Sor bir istersen yardımcı olur belki .
MahurunAnnesi Benim oğlumda bir buçuk aylıkken oluştu ayni yerde ufak bir beze bizimki.Doktor kontrol etti büyümedigi üzere sıkıntı yok dedi iyi huyluymuş kötü huylu kistler genelde boyun tarafinda oluşuyormuş dedi sizde bir gidin doktora önlem amaçlı 😊
Bety Oglunasikbiranne08 Evet ben dün götürdüm acile muayene ettirdim sol kulak altında boyun kısmındaydı . Lenfleri sismis dedi Kulağının içine baktı hafif kızarıklık var dedi dışı çıktığını söyledim ikiside yapabilir mutlaka büyüyor mu diye kontrol edin büyürse getirin dedi ilaclık bir durum yokmuş ( sanırım kulak içi iltihabı ) içim rahat etti mutlaka götürün derim
Hilalrkmn MerveGl- bizdede vr cnm atesli hastalk gecrmisti oglum ondn snra ckti bizdede 3 dktora gotrdm ultrsyn fln çektiler şükür bsy ckmadi buyurse getir dediler cok şükür büyümede yok son gttgmz doktor bunlr cok küçük korkma demisti bna korkmayn sizde genelde sisebliyr htta bnmde kulagmn arkasnda vr bnde hstalndktn snra ckti