I@balbocegimmm#13968828 bes leri falan geçin paranız çar çur olur aman ha, ben 2013 ten beridir ak bankın aft fonunu kullanıyorum son 2 yıldır biraz yoğunlaştım daha önce kullanmayı bilseydim şimdi teilyonerdim ah ah
—-eğer düz mantık para biriksin değer çok kaybetmesin derseniz direk altın hesabı açım geçin
—eğer biraz risk olsun ya 1 kaybedilir ama 4 kazanacaksam değer derseniz arada da la sat yaparım döviz al geç
—-param değer kaybetmesin az birazda getirisi olsun altının onsuyla dolar kuruyla uğraşmak istemiyorum derseniz tr hisse senedi olmayan fon