Kızlar iştahı yerinde olan bebeğim 1 haftadır ne mama ne ek gıda istemiyor zar zor yediriyorum huzursuz uykuları çok düzenliydi şimdi çok kötü. 4 dişi çıktı hiç zorlanmadı şimdi 2 tane daha çıkarıyor bu iştahsızlık dişten mi yoksa başka bir zorumu var bilmiyorum. Şimdi doktora gidip ne diycem bilmiyorum iştahsizlık için ne yapabilir ki🤷♀️