Dolap uygulamasından gördüğüm bi satıcıdan Apple saat aldım. Uygulamadan değilde normal ıbandan ödeme olursa indirim olcağı için normal ıbanına para attım. Gelen saat orijinal değil 2000 TL attım 100 TL lik saat geldi. Saati geri yolla sana paranı iade edim diyo. Bilgi olarak bi tek ıbanı var ne yapabilirim. ? Savcılığa mı suç duyurusunda bulunmam lazım. Yoksa bi bardak souk su mu içmeli?