Az önce e bebekten çıktım, bebeğime mama almak için hipp combiotic 2 numara 92.90 olmuş 😤 bu zam nereye gidiyor, insanlar nereye kadar böyle sömürülecek anlamıyorum. Çok şükür alıyoruz, zorlasa da alıyoruz. Alamayan insanlar ne yapsın? Henüz Trendyol gibi sitelere zam gelmeden mama stoğu yapacak olanlar yapsın size tavsiyem 🙏