Merhaba 25 gün önce normal doğum yaptım eve geldiğimde 4,5 kilo gitmişti ertesi gün tartıldığımda yine doğuma gittiğim kilodaydım. Çok ödemli hamilelik geçirdim birde üstüne doğum sonrası serumlar falan iyice şişmiştim. Toplamda 16 kilo almıştım. 15 güne ödemler gitmeye başladı 8 kilosu gitti (bebekle birlikte tabi) bugun 25. Gün oldu daha da gitmiyor 10 gündür. Bende diyet yapayım dedim 3 gündür Karatay yapıyorum emzirenlere özel. Egzersizlerede başladım ama gram gitmiyor. Başına böyle bişey gelen varmı? Sütüm maşallah bol bebeğimi emziriyorum. Emzirmeme rağmen gitmiyor korkuyorum yapışıp kalacak diye