Merhabalar,utanıp yazıp yazmamakta oldukça kararsızdım ama yazmaya karar verdim.Bi bilen olur diye.Makat çevremde nohut kadar baloncuk var arada bir kaşınıyor,basurum vardı ama bu basur gibi bir şey değil maalesef.Kabızlığım olmadığı için zorlama gibi bir durum da olmadı.başına gelen var mı?