merveee69 Merhaba bebeğim 7 aylık bronşiti var balgamlı öksürüyor tükürmeyi bilmediği için yutuyor bol su veriyorum ama yine de fayda etmiyor balgam sökmesi için ne yapabilirim lütfen yardım edin
Didozz merveee69 bizim de vardı doktorumuz biraz ıhlamur içmesinde fayda olur dedi balgamını söker yarım çay bardağı kadar demleyip verebilirsiniz demişti 3.aylıkken
Anayim-ben-ana- Benim oğlum da aşırı nem sıcak havadan bronşit olmuştu geçen ay.öksürük, hırıltılı nefes vardı. Doktor iki tane şurup verdi. Çok şükür geçti.
merveee69 Anayim-ben-ana- bize yatış verdiler hastanede yer olmadığı için yatış yapamadık küçük yer olunca başka hastanelerde de yer yoktu
Paradiseeeee Anayim-ben-ana- neydi şurubunuz benim de öksürük bar bogaz kızarık ilaç kullanıyoruz ama daha geçmedi 3 gün bugün normal mi acaba ne kadar sürede geçti sizin
Alminazli Serumfizyolojik deneyin burundan atiyo balgami yarim çay bardağı da ihlamur verebilirsiniz bide bizim doktor oksurdugunde parmaginda ağzına gelen balgami al demişti ama ben beceremedim
Anayim-ben-ana- merveee69 çok geçmiş olsun. Annemden biliyorum kız ve erkek kardeşime yapardı hep. Temiz bir havluya bal sürüp üzerini nane ile kaplıyordu. Sonra havluyu tam göğüs kafesine yapışacak şekilde yapıştırıyordu. Nefesi açıyor hırıltıyı kesiyor.deneyin isterseniz.
ahkalbimm Bebeğim özellikle geceleri balgamlı öksürükten dolayı boğuluyordu resmen bende zeytinyağına Bi kaç damla limon damlatıp verdim üç güne geçirdi hemen
Anayim-ben-ana- Paradiseeeee klamer ve mukotik 3 güne hırıltı kesildi öksürük de çok nadirdi. Bir haftaya bir şeyi kalmadı