Mrv1305azra Merhaba arkadaşlar kızım 3 aylık dilinde pamucuk oldu bişey yemek istemiyor ne mama ne meme ne yapabilirim karbonat sür dediler yaptım sanki daha çok canı acıdı şimdide mikostatin diye bir ilaç aldım verdim sizin önere bileceğiz bişeu var mı
Zdk Mrv1305azra karbonatlı suya gazlı bezi batırın dilini silin. Memenizi de silin. Çok ilerlerse memenize de bulaşır sizi de hasta eder.
Smali Mrv1305azra canım şuan napabilirsin bilmiyorum ama göğsünü sürekli karbonatlı su ile temizle.o zaman pamukçuk çıkmaz
Mrv1305azra egelsenkonuss direk ağzına damlatın demiş ilacı bide öyle deneyiyim kaç saate bir kullanıyorsunuz
egelsenkonuss Mrv1305azra doktor bana günde 10 damla dedi ama beze damlattigim için sabah akşam kullanıyorum siz yinede danışın
Pinar_04 egelsenkonuss bnm bebeğimin sadece dili bembeyaz uzun zamandır böyle ama emiyor sıkıntı yok siliyrm karbonatlada geçmedi sence pamukçukmu