Esr-Hyl ☺️ne demek herzaman 🤗 Benim kayınvalidemin annesi düşün yani hem kayınvalide var hemde annesi 🙈 neyse diyordu ki benim kızım 9 aylık yürüdü bakkala gönderiyordum 9 aylık 😂 yok artık daha neler gülüp geçtim valla.Napayım şimdi oğlumu 9 aylık yürümedi diye kahrolayımmı çöpe mi atayım. Canım yavruşum varlığı yeter. Dermansız bir hastalığı olsaydı doktor doktor gezer çare arardım yürümesini hiç düşünmezdim bile. Varsın geç yürüsün. Küçücük elleriyle bana dokunması, gözlerimin içine sevgiyle bakması yeter❤️