Derinn97 Ben dönüşümlü olarak emziriyordum.21 aylik oldu hala öyle emziriyorum. Örneğin sağ memeden emdi diyelim bi daha ki emmede mutlaka sol mememi veriyorum. Sol meme ucum içe göçüktu hatta ona rağmen ikisinde de süt var. Doktorum mutlaka öyle yapmalısın hep ayni memeyi verirsen digerini emmez demisti ☺️