Cmlrm
canım kızım doğduğunda 6 günlükken sarılık değeri 15,70 di, 1 gece fototerapi aldı. 20 saat sonunda değeri 7 ye indi çıkarttık hastaneden ama sonra yine 12ye çıktı. 2-2,5 ay çektik sarılıktan. Annesütü sarılığıymış bizimki. Sonra birden kendi kendine geçti. Takipte kalıyorsun sarılıkta, sürekli ölçülüyor değeri. 15 in altı sorun olmuyor, 15 sınır değer