Sanki herşey yoluna girmeye başladı. Kızıö 18 aylık ikinciyede yeni doğum yaptım 1 aylık. Kızımı sütten dahi kesememiştim emerek uyuyor diye. Uyutma yöntemi ayakta sallamayı denedik oldu memeyide uf oldu diyorum gündüz öyle geçiştirdim sadece gece uyanınca avutamıom veriom çok az emiyo uyuyo. Ben asla başka şekilde uyutamam derken asla memeyi bıraktıramam derken çünkü katılarak ağlıyordu denediğim dönemlerde. Sanırım yoluna giriyor. ☺️☺️☺️ Darısı sizlere kızlar