Tubacnr0 Merhaba hipp organik combiotic kullanıyorum 15 güne yakın zamandır ama sanki aşırı gaz yapıyor tuvalet yaparkende zorlaniyo uykularından uyanıyor kıvranıyor gaz sancısından uyuyamıyor yavrum bu yüzden bebelac gold da geçmek istiyorum kullanan var mı acaba
Pinarmete Tubacnr0 bende evolvia kullanıyordum bebelax gold denedim huzursuz oldu. Geri kendi mamamiza döndük.
Akcabeytas Hipp combiotik bizdede hem gaz hem kabızlık çok yaptı, bebelac goldda aynı şekilde, evolviaya geçtik sıkıntımız kalmamıştı şuan 9 aylık hala evolviadan devam ediypruz
Tubacnr0 Akcabeytas çok zorlaniyor ağızdan gaz çıkarsada rahatlamıyor uyuyamıyor kivraniyor çok bebelac gold nasıl peki Başka kullanan kişiler varmı acaba