Zerrinakarsu Arkadaşlar doğumdan 3 ay sonra başladı aşırı dökülüyor moralim çok bozuluyor taramak istemiyorum saçımı artık. Ne kadar sürecek çözüm bulabildiniz mi kel kalmayız değil mi 😅🙈🤦♀️
Seda-lina Zerrinakarsu bende öyleydim heryerden sacım cıkardı herseyden bazen cocugun bezinden bile cıkardı artık deli oluyodum cok kafama taktım sacımın önleri baya acılmıstı bidaha eskisi gbi olmaz sanıyodum ama geciyo bitiyo yenileri geliyo merk etme🥰
Ozlemay Zerrinakarsu vitsminlrtiniz eksik olunca oluyormuş diye okumuştum bir çocuk doktoru da oceanın bizler için vitamin hapları var onlardan kullanınca dökülmüyormuş ama ben 4.5 aylık bebeğim aşırı dökülme olmadı şimdiye kadar şükür
Fatma69 Zerrinakarsu 2 yemek kasigi ev yogurtu .2 yemek kasigi zeytin yagi 1 yemek kasigi bal 2 yemek kasigi sirke bunu haftada 2 kez uygula cok faydasini gorursun direk dokulme duruyor
Zerrinakarsu Seda-lina evet geçen bezde bende gördüm ne kadar sinir bozucuymuş of inşallah yenileri gelir gelmezse kel gezerim 😅 [bilinmeyen] bende hemen alırım acaba vitaminin adı tam olarak ne [bilinmeyen] bende hemen alırım acaba vitaminin adı tam olarak ne
Ozlemay Zerrinakarsu canım dikkat etmedim ya ocean multivitamin mi neydi kırmızı kutuydu sen Bi araştır istersen
Esr-Hyl Bebeğim 11 aylık benimde aşırı şekilde halen dökülüyor ama yerine yenileri geliyor :) bir aydır öneri ile dax supergro ve biotin kullanıyorum canım. Sana da tavsiye ederim. Kullanmaya başladığımdan beri dökülmem aşırı şekilde azaldı.
Zeytin_cekirdegi Zerrinakarsu tabi ki kel olana dek dökülmüyo ama kelliğe yaklaşıyorsun.benim de çok dökülmeye başladı doğumdan sonra son 1 aydr biraz tıparladı şu an doğm yapalı 17 ay oluyor daha az dökülüyo şampuanıma bağlıyorum bu durumu değiştirdim çnkü