Gizemt934 kusura bakmayın yeni gördüm, bizde iletişim de kopukluk var yani parkta çocuklarla kaynasmiyor, ara ara korkuyor parka girmek istemiyor du. Göz teması ve isme tepkimiz var çok şükür. Ama sevinince ellerini sallıyordu doktor uyaran eksikliği dedi.oyu grubuna başladı kreşte. 1hafta oldu. Özel eğitime gerek yok dedi kreş önerdi