Şahsen ben bebeğim doğduğunda hep memede uyumasını istedim, memede çok güzel uyuyordu eşim bu konuda karıştı bana ayakta sallanmaya alıştı bi ara, resmen felaket zamanlar geçirdim şimdi sallanmayı bırakıp memede uyumaya döndük şimdi ben mutlu bebeğim mutlu 6,5 aylık oldu hemen hemen şimdi mutluyuz ama sonrasını bende bilmiyorum ☺️