GoGirl yigitmomss 19 aylik kopek disleri çıkcak ucuna gelmis bu aralar bizimkide oyle simdi yesil fasulye yedirdim 4 5 kasik ne yerse diyip ustune mama iciriyorum onu iciyor Normalde iyi yiyen bir bebekti
zynpzumra12 yigitmomss kızım 22 aylık asla yemez 11 kilo değerleri normal dedi doktor elbet bir gün yiyecek o yüzden kafaya takmayın
Alinduru yigitmomss 20 aylık oldum olası yemeyi sevmiyor. Hep oyunlarla boyama vs yaptırarak yedirmeye çalışıyorum ben de. Ama diş dönemi zirve yapıyor hele o azı dişler köpek dişler mahvetti bizi.
yigitmomss GoGirl sütten kes diyorlar süte güvenip mi yemiyo ? gecede düzensiz uyuyo psikoloğa gidecem dayanamıyorum artık 🤯 [bilinmeyen] bizimki 12 kilo gören zayıflamış diyo 😒 [bilinmeyen] bizimki 12 kilo gören zayıflamış diyo 😒
yigitmomss Bursa1628 bizimki 12 kilo gören zayıflamış diyo 😒 [bilinmeyen] sizin mamanın markası neydi [bilinmeyen] sizin mamanın markası neydi
Mom987 yigitmomss Hep mi boyleydi yeni boyle oldu. Belki değerleri düşüktür. Sutten kesince istahi acilanda oluyor ama ayni istahsi zor açılan yine az yiyen de oluyor. Acaba disten dolayi mi yemiyor sıcaktan dolayı mi yemiyor kan değerleri düşük ondan mi yemiyor bunları bilmek gerekir
Balkupummm yigitmomss Benim oglum 20 aylik 10 bucuk kilo 🤷 yemiyor yemiyor hic istahli bi cocuk degil
yigitmomss Mom987 ek gıda zamanı iyi yerdi şimdi yemekte savaş çıkıyor ne versek yemiyo eli de ağzında ama diş yok. ikinciyi istemez oldum gördüklerim yüzünden
Mom987 yigitmomss Şuan easy fish oil kullanıyorum ben balık yemediğide için kullanıyorum ama değerli düşükse fayda etmez ama dişten alakalı bir iştahsızlıksa düzenlebilir.
ZeynepKrcgl yigitmomss ocean balık yağı al en iyi iştah açan balık yağı. Memeden azaltarak kesmek fayda olabilir
Alinduru yigitmomss evet sıcak da çok etkiliyor kesinlikle. Kızım da sürekli soğuk şeyler istiyor. Onlar da bizim gibi dayanamıyor tabi sıcak havaya. Siz de oyalamaya çalışın bir şekilde siz besleyin. Önüne koyunca atıyor artık ben de kendim yediriyorum bu yüzden. Bu günler de gelecek elbet.
ayseadem yigitmomss aynen öyle bizde 21 aylık ağzına tek lokma yemek koymuyor hep kraker gevrek bisküvi meyve yiyor sadece çok su içiyor ne yapcam şaşırdım artık sevdiği yemekleri yapıyorum ama bir kaşık bile almıyor 😑😕