Merhaba, bebegim 1 yasinda ve sadece gunduz uykuya gecerken(2 defa) ve yatarken emiyor. Gece de kalkiyor ama o emdikleri alismanliktan. Bu ara cok hasta olmaya basladi. Acaba sutum az ve korumuyor mu yeterince? Bagisikligi iyi degil mi acaba? Bu sekilde olup doktor onerisiyle veya kendi istegiyle devam sutune gecen var mi?