2Minnosannesi Merhaba anneler 28. Ayda aşı var mı? Kızımın aşı kartında pazartesi gününü tekrar geliş tarihine yazmışlar. Araştırdım o ayda aşı olmadığı yazıyor internette. Sizi de o ayda çağırdılar mı? Neden çağırdılar?
Mom987 2Minnosannesi Hayir saglik ocağında 30 aylikken var bu ay sonu 2.5 yas yani 30 aylık asimiz var.
2Minnosannesi Mom987 Alah Allah neyse yarın giderim artik evin karşısı zaten 😅 Yanlış yazdılar büyük ihtimalle.
Kereminannesiii Mom987 2,5 yaşında aşımı var en son 2 değil mi 4 yaşa kadar bilmediğim için soruyorum ☺️
Mom987 2Minnosannesi Evet siz arayıp sorun isterseniz düzeltmiş olurlar yanlış yazılmış çünkü 😊 [bilinmeyen] 2 den sonra 2.5 yaş aşısı da var en son 4 😊