Bebegim_28 bende 2 düşük yaptım. 1 tane de oğlum var . Hiç böyle silik çıkmamıştı . Ondan sormak istedim .
[bilinmeyen] ay inşallah ya 😊
[bilinmeyen] benim adetlerim hep düzensizdir . Geçen ay adet olmadım. En son 18 haziranda adet oldum. Yine adetim gecikmiştir diye düşünüyorum aslinda test yaptm silik cikti bilemedim ki . Emzirme var evet cnm .
[bilinmeyen] ay kan sonucu çıksaydı ya merakla bekliyorum ☺