hanimlar 1,5 aylik bebisim dün yine benden ilgi beklerken oturdum onunla konustum (seni yerim ,ham ham ham..) ben konusurken beni pür dikkat dinliyor sonra bana anlık gülümsedi ,öyle meleklerle konusuyor melekler güldürüyor felan degil bariz bana güldü, ya bu reflex falan miydi acaba kontrolsüz müydü ?☺️ yoksa bebisim annesine mi güldü ne dersiniz 😂😂🌼 sizin bebisler ilk ne zaman güldü ?🤪🥰