Arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu. Meme reddi yapıyor yani sadece uyurken emiyor dalana kadar. Kalanı sağıp ver dedi doktorum ama kendini yırtıyor içmiyor. Kullandıklarım ; wee alıştırma bardağı, avent 1 uçlu biberon, lansinoh s biberon, nuk nature sense alıştırma bardağı. Hiç biriyle içmedi hele biberonları hiç emmiyor bile direk atıyor. Alıştırma bardağını ısırıyor süt gelince ağlayıp atıyor. Uyurken meme verip dalınca denedim anladı uykudan uyandı. Sinirden çatlamak üzereyim. Lütfen bilgisi olan yazsın. Neden ısrar ediyorum çünkü çişi çok azaldı koyu sarı oldu az emip terliyor. Herkese çok teşekkürler