Busravebebegii https://imgyukle.com/i/gox98 Kızım 3 gündür atesleniyodu 39a falan çıkmıştı ama dün akşam yüzünde kızarıklar oluştu ateş böyle bisey yapar mı birde yüzünü ıslak bezle silmiştim hep ondan mi acaba sadece yüzünde var …
BenMathilda Busravebebegii Gecmis olsun, ateş sonrası görülebiliyormus. Ancak kullandığınız ilaclar da alerjik etki göstermiş olabilir, doktora danışmakta fayda var
Busravebebegii Med teşekkürler [bilinmeyen] bugün çoğalır ve geçmezse yarin doktora gidicez tabiki ama endişelendim bilgim olmadığı için .. ….. Neden kimse görmüyor
aakar @Busravebebegii Ateş sonrasında vücutta döküntüler olabiliyormuş oğlumda da olmuştu doktor öyle demişti , tabi doktora göstermenizde fayda var ne dersek doğru bilgi olmaz geçmiş olsun