TheBaby Elem27 her iki doğumumdada ertesi gün. Doktorlarım öyle istedi. Kızım şu an 3 aylık göbek kalmadı. Düzenli 3 ay takılıyo korse. Tabi sezeyan korsesi. Yanlış korseler kullanıyorlar. Medikalden aldım
bluem Elem27 sezeryan oldum on gun sonra takdim iyi ki de takmisim diyorum ama doktora sorun takmadan once
ASYA123- Elem27 Ben hastaneden çıkmadan takmaya başlamıştım..25gun oldu doğum yapalı hala takıyorum..inan çok rahat ettim.agriyida azaltıyor.
BarlasMomm Elem27 ben kullanmadim hic doktorum önermedi hem iç dikislerden dolayi hemde rahim yapismasi yapabilir dedi. Karnimda toparlandi hic sarkmam olmadi
tasyan TheBaby Medikalciler de de farklı farklı modeller var o yüzden sordum sizinki askılı mı yoksa askısız mı ya da fermuarlı olanlardan mı yoksa çıtçıtlı mı
tasyan ASYA123- Peki bu sıcaklarda korseyi nasıl takıyorsunuz acaba ben şu an durduğum yerde şıp şıp terliyorum
ASYA123- tasyan Valla klimayı hiç kapatmıyorum.butun odalar eşit şekilde serin🤭 rahatsızlık vermiyor.
TheBaby tasyan Cırtlı. Sezeryan korsesi diyince bana farklı modeller sunmadılar. O yüzden bilmediğimden isteyin verirler dedim. Sanırım,karın germede kullanılan korsenin aynısı. Çünkü onuda hemen ameliyat sonrası takıyorlar
Hellolo Benim hala ğrılarım oluyor karnımın içinde 2 ay oldu siz nasıl takıyorsunuz inanamıyorum 😳 benim göbek duruyor vallahi zamanl giderse gider inşallah napim canım acıyor takamam
BarlasMomm tasyan toplam 11 kilo aldim. 60 la hamile kaldim. 71 le doguma girdim. Hastaneden cikip eve geldigimde 65 kiloydum. 7 ay oldu su an 58 kiloyum. Benim karnim yaklasik 3-4 aya toparlandi baya. Simdi sadece catlaklardan dolayi burusuk. Düz durdugumda hic sarkma olmuyor
BarlasMomm Nslhnytgn 3-4 aya toparlandı baya. 7 ay oldu dogum yapalı simdi dümdüz karnim ama catlaklarimdan dolayi buruşuk