Selamlar :) sizlere sorum var , bezi erken bırakanlar var mı aranızda neler yaşadınız? Lütfen kas gelişimi şu bu diye yazacak olanlar gelmesin insanlar çünkü daha minicikken bile alıştıranlar var. Bebekler pis hissetmeyi sevmezlermiş ztn en başından beri..