Ay ben çok memnunum ya. Yere sıfır aldım. Kenarları çok keskindi. Şerit köşe koruyucu yapıştırdım her kenarına. Şu an yastık gibi koruyuculardan bile kullanmıyorum. Benim kızım çok hareketli yatıyor. Sürekli dönüyor. O yüzden çok iyi oldu. Bazen ben de gidip yanına yatıyorum. 90×190 tek kişilik yatak boyutunda bizimki. Ama 17 aylıkken falan aldık biz,şimdi 22 aylık. İlk günler inmekte zorlandı hafif. Ama hemen alıştı. Şimdi bazen kendisi gidip yatağında kendiliğinden uyuyor. Pek sevdi.