Defneninannesi1108 Merhabalar Bebegim 1 yaşinda normal doğum yaptım doğumda falan öyle Aman Aman bi kanamam olmadı max 1 haftaya kesildim. Sonra damla damla geldi 20. Günden sonra hep akıntı seklindeydi. Düzenli düzensiz 9 aydır adet oluyorum ama son 3 adetim tam düzenli olmaya basladi. 30 günde bir oluyorum ama miktarı ve günü cok az. Normalde 5-6 gün olurdum simdi 2 bilemedin 3 ve cok az geliyor ped kirlenmiyo nerdeyse. Emziriyorum ondan olurmu ama önceden de emziriyodum ilk aylar iyiydi normaldi. Off cok siskin hisseediyorum ya bekarken de cok düzenliydim 28 günde normal olurdum. Emzirmeden mi oluyor sonra düzelirmi yasayan varmi. [bilinmeyen] 🌼🌼 [bilinmeyen] 🌼🌼 [bilinmeyen] 🌼🌼 [bilinmeyen] [bilinmeyen] 🌼🌼 [bilinmeyen]
Zeyynep Defneninannesi1108 benimde tam tersi oldu 3 maxsimun 4 gün sürerdi şuan adetliyim ve 7. Günüm 2. Kez adet oluyorum doğumdan sonra
Zeynep15 Defneninannesi1108 bence emzirmekten kaynaklı çokmu sık emiyor emzirmek bazı bünyede düzensizlik yapabiliyo
dandiniko Defneninannesi1108 anlattığınız şeylerin aynısını yaşıyorum. Bende normal doğum yaptım bebeğim 15 aylık ve benimde adetim bu şekilde oluyor.( Çok afedersiniz ama rengi bile açık renk). Emzirmiyorum onunla alakası yoktur bence 🙄
Defneninannesi1108 Zeyynep yaa cok az olması resmen siskin hissediyorum bugun 3.gün bitti hic yok. [bilinmeyen] ilkk baslarda daha cok emzirirdim son 3 adet bu sekilde sanki hepsi bi öncekinden daha az internette menepoz bile diyor daha 27 yasindayim.
Zeyynep Defneninannesi1108 hmm kadın doğuma git bi istersen ben yıllarca hep az gördüm hepte düzenliydi 28 günde bir gelirdi hiç sorun etmemiştim kndini şişkin hissediyorsan doktora git bi
Defneninannesi1108 Zeyynep Gidecegim canim tesekkür ederim. [bilinmeyen] Aynen öyle randevu alip gidecegim bakalm.
Defneninannesi1108 Zeynep15 tamam canım olsa bi dert olmasa bi dert [bilinmeyen] Alla Allah ya bende emzirmede düzensizlik oluyo ya bunuda ona bagladim. [bilinmeyen] Alla Allah ya bende emzirmede düzensizlik oluyo ya bunuda ona bagladim.