Bebeğim 6 ay 22 günlük anne sütü ve mama karışık ilerliyoruz.Ek gıdaya başladığımızdan beri kakasinin hem yoğunluğu hemde kokusu değişti ama bu sabah bezini açtığımda su gibi sapsarı kakasını yapmıştı altını değiştirdikten on dakka sonra tekrar sulu kaka yaptı sanırım ishal oldu.Tavsiyeleriniz neler yardımcı olun anneler🥺