Anneoluyoor1 Memnun musunuz dün baktım gayet iyi duruyordu ama acemiyim pek emin olamadım fiyat 1700₺ di 1200₺ ye düşürdüler ne diyorsunuz
Boylu0104 Anneoluyoor1 canım ben kullanıyorum bayagı ağır cok zorlanıyorum bebek küçükken pek sorun olmuyordu ama şuan dısarı cıkmak bir zulüm şimdiki aklım olsaydı kesinlikle almazdım üzerindeki oturdugu kısmı üzerindeyken kapanabilen bi araba alırdım