Bebeğim 15 günlük ve aşırı gazlı bir bebek. Her emzirdikten sonra sırtını 15 dakka sıvazlıyorum ama ağzından gaz çıkarmıyor karnı ağrıyor ve bağırsaklarından aşırı ses geliyor. Saatlerce kıvranıyor alttan gazı yaptıktan sonra rahatlıyor. Varmı aynı durumu yaşayan anneler