Secilc Aaaaa ama ben doktora gitmiştik oğlumu bir aylık kontrole götürdüğümde bi sorim dedim kanamam coğalmıştı cünkü bana adet görmeye başlamışsın tekrar dedi olur muki 40 bitmeden dedim olabilio demişti hatta o yüzden üstüne basa basa cocuk için iyi korun emzirmeye güvenme dedi ilginç 😕