6 ayı geçiyoruz ve ek gıdaya kilo alımı çok az olduğu için 4 aylıkken azar azar başlamıştım muhallebi tarzı şeyler ile yavaş yavaş mamayı bıraktı ve şuan gece beslenmesi yok hiç bişi yemiyor zorla bağıra çağıra zorla ağlıyor yani napıcam şaştım baya zayıfladı üstüne bide hasta oldu üşüttü sanırım ilaçlar vs derken şimdi yemeden uzaklaştı baya napmam lazım tecrübeli anneler lütfen bişi diyin böyle nasıl olur kiloya pek takılan biri değilim ama yüzü küçücük kaldı kolları bacakları baya zayıfladı üzülüyorum yemiyorda aç da kalıyor gece hele süt cicibebe yapıyorum belki onu içer onuda içmiyor mamayı tamamen bıraktı onu kaşık mamasına katıyorum öyle veriyorum napıcam ne iştahını açar 😔