Ayseeeeedoruk Doktorlar hep iştah açıcı bir ilaç yoktur der ☺️ Ama ben siz tecrübeli annelere sormak istiyorum. Oğlum çok iştahsız acaba kullanıp memnun kaldığınız bir ürün oldu mu bununla ilgili
Hygge Ayseeeeedoruk Çocuklara kullanılan bir şurup biliyorum ama yine de pek sıcak bakmıyorum şurup işine 😬 Çocuğunuz kaç yaşında ya da kaç aylık ki? Keçiboynuzu özü deneyebilirsiniz isterseniz. Ya da vitamin değerlerine falan baktırabilirsiniz. Balık yağı da iştah açabiliyor bazı çocuklarda. Yemeyen çocuk çok zor çok 😔
ayseguldogan Ayseeeeedoruk Easyfishoil multi iştahsızlık için çok iyi. Ben kızıma bu balık yağı sayesinde yemek yedirebildim diyebilirim
Ayseeeeedoruk Hygge 2,5 yaşında oğlum . Eskiden çok güzel yerdi son 6 aydır çoğu şeyi yemiyor sadece süt içiyor . Balıkyağı olabilir evet 👍🏻
Mmago Ayseeeeedoruk aynı biz.1 aydır o kadar iştahsızlık varki bide hastalandı daha kötü oldu iştahı inşallah bi öneri gelir🤗
Esendemir Polivit multivitamin güzel sonuç aldırıyor küçük bebeklerdede bi çay kaşığı verebilirsiniz genede dr danısın bşz bir ay kullanıp bıraktık