5ay bir haftalık bebeğim var hangi diş kaşıyıcıyı verdiysem ağzına götürdüğü anda öğürmeye başladı. Bende bari havuç vs vereyim onla kaşısın damaklarını dedim bu sefer ben havucu geri anlamıyorum damağıyla nasıl becermiş bilmiyorm ama küçük bir oyuntu bile açmış havuçta. Tadını istiyor herhalde havucu elinden aldım mı basıyor çığlığı. Hiç bişey vermesem çok kaşınıyor elini ısırmaya çalışıyor. Plastik olanları o tutmuyor doğal bişey olsun deyince de tadını almaya alışıyor elinden alamıyorum. Nasıl birşey versem rahatlar ki yada zaten 5ayı geçti tadını alsa da sorun olmaz mı çiğ diye tadını almasını istemiyorm