Merhabalar hanımlar oğlum 17aylik 18ay giricek 3gun Sonra hala yürümüyor.yurumeye dair herşeyi yaptı aslında sıralama koltuktan tutup yürüme farkinda olmayınca falan ayakta duruyor ama farkedince yalpaliyor cesaretsizlikten oluyor diye düşünüyorum normalde de çok temkinli hareket eder merdivenden emekleyerek inip çıkar yürüme arkadaşı denedim kullanmadı örümcek kullanmadı vitamin demir takviyesi falan etki eder mi acaba ?bizim gbi olup yürüyen varmı ?
Başına gelennyokmu ya bı fikir verseniiz
Başına gelennyokmu ya bı fikir verseniiz